A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Кабінет директора

Стойка Віра Петрівна

Директор "Інклюзивно-ресурсного центру" Солотвинської селищної ради Закарпатської області

 

Завдання та обов'язки 

Директор ІРЦ:

1. Планує та організовує роботу ІРЦ.

2. Вiдповiдно до компетенції, видає накази, контролює їх виконання, затверджує правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції фахівців ІРЦ.

3. Розробляє та затверджує річний план роботи ІРЦ, графік діяльності ІРЦ, проводить щотижневі чи iншi необхiднi наради з планування дiяльностi ІРЦ.

4. Призначає на посади фахівців ІРЦ та звільняє їх з посад вiдповiдно до чинного законодавства.

 5. Створює належні умови для продуктивної праці фахівців ІРЦ, підвищення їхнього фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, новітніх технологій надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям особливими освітніми потребами.

6. Організовує та бере участь у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб.

7. Організовує ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ, реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні послуги дітям з особливими освітніми потребами за їхньою згодою.

8. Організовує психолого-педагогічний супровід тa надання психолого педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які перебувають на обліку в IРЦ шляхом проведення iндивiдуальних та групових занять.

9. Забезпечує участь педагогічних працівників в командах психолого-педагогічного  супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комiсiях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік.

10. Організовує надання консультацій та взаємодію з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації клюзивного навчання.

11. Організовує надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям.

12. Організовує консультації батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень