Використання інтерактивних методів і мультимедійних технологій у роботі вчителя-дефектолога.
Роботу з сучасними дітьми (будь то навчання або ж реабілітація) без використання інтерактивних методів і мультимедійних технологій важко уявити.
Таке обладнання дозволяє надавати навчальний матеріал як в традиційному, так і в більш доступному сприйнятті для дітей (візуально-вербальному вигляді).
Комбінуючи традиційні методи з інтерактивними технологіями можна досягти найбільшого ефекту для дітей.
В якості ефективного сучасного обладнання в реабілітаційних заходах та навчальному процесі використовується інтерактивна підлога.
Незважаючи на те, що комплекс вважається швидше ігровим, його використання дозволяє дітям з особливими освітніми потребами взаємодіяти з віртуальним середовищем, принцип роботи якої полягає в отриманні зворотного біологічного зв’язку. Завдяки візуальної та звукової стимуляції у дітей підвищується мотивація, бажання повторювати, виконувати завдання підвищеної складності в подальшому. Використання в реабілітаційному процесі інтерактивних методів, сприяє введенню активних ігрових методик реабілітації, які дуже подобаються дітям, підвищують їх інтерес.
Як показала практика, під час гри, діти забувають про хвороби, долають незручності, а часто і біль. Ігри підбираються залежно від темпераменту дитини, їх фізіологічних і психологічних можливостей, а також унікальних особливостей.
Для вчителя – це можливість урізноманітнити процес навчання, застосовуючи інноваційні технологиии.
Для учнів інклюзивних класів підлога сприяє розвитку пізнавальних процесів і рухових функцій в процесі ігрової діяльності.