Корекційно-розвиткові заняття вчителя-дефектолога
Зміст корекційно-розвиткової роботи вчителя-дефектолога визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.
Надання корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку та висновку ІРЦ про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини. Залежно від віку дитини, складності порушень та з урахуванням її індивідуальних особливостей передбачається від двох до восьми корекційнорозвиткових занять на тиждень відповідно до висновку ІРЦ про Комплексну оцінку.
Основними напрямами даного корекційно-розвиткового заняття є: розвиток психомоторики, сенсорний розвиток та сенсорна інтеграція, соціальнокомунікативний розвиток, емоційномотиваційний розвиток.