Мапа сайту - "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області"
- Головна
-
Новини
- Проведення комплексних психолого-педагогічних оцінок розвитку дітей
- Зі святом, з Днем вишиванки!
- Оголошення про набір фахівців у кадровий резерв КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради
- ВІЗИТ БАРОНЕСИ ЕММИ НІКОЛСОН У ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР СОЛОТВИНСЬКОЇ ТГ (+відео)
- Інклюзивно-ресурсний центр продовжує працювати в нових для країни умовах
- «Розмови про війну»
- Поради вчителям щодо навчання в умовах воєнного стану
- Визначення рівнів підтримки та перегляд ІПР дітей з ООП
- Визначення рівнів підтримки та перегляд ІПР дітей з ООП
- Визначення рівнів підтримки та перегляд ІПР дітей з ООП
- фахівці інклюзивно - ресурсного центру Солотвинської селищної радивідвідали Середнєводянський ОЗ ЗСО l - lll ступенів.
- Проведено спостереження за динамікою розвитку дітей
- Команда психолого - педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання в школі .
- Проведено зустрічі з представниками команд супроводу закладів освіти Солотвинської ТГ, Усть-Чорнянської ТГ
- Інструктивно-методична нарада
- 16-19 серпня для вчителів Тячівщини було проведено навчання Нової Української Школи
- Всеукраїнський серпневий форум « Освіта України 30 без бар’єрів : вектори якості та успіху»
- Український випускник з важким діагнозом ДЦП отримав золоту медаль
- " Повір у себе"
- ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНА НАРАДА ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
- Фотогалерея
- Контакти
-
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
- Комплексна оцінка розвитку дитини
- Перелік необхідних документів для проведення комплексної оцінки розвитку дитини
- Портал інклюзивної освіти: як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн і не тільки (карта ІРЦ)
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дитину шкільного віку
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника
- Матеріал, який допоможе вчителю краще зрозуміти учня з диспраксією.
- ОГОЛОШЕННЯ
-
Про ІРЦ
- Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини
- 26 квітня 1986 року
- «Потенціал людей з аутизмом необмежений, як і потенціал інших людей.
- Інклюзивна освіта дозволяє
- Інструктивно методична нарада
- 21 березня - День проведення Міжнародного дня людини із синдромом Дауна
- Інструктивно - методична нарада
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із порушенням опорно-рухового апарату (ОРА)
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із порушенням зору
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з порушенням мовлення
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з аутизмом
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є гіперактивні діти , діти з синдромом дефіциту уваги
- Відповідальні батьки – успіх інклюзивного навчання
- Чим зайняти дитину вдома на час карантину: п'ять ненудних занять
- «Культура мовлення вихователя у формуванні мовленнєвої особистості дитини»
- ОСОБЛИВА ДИТИНА - ОСОБЛИВИЙ ПІДХІД
- Дисграфія та її прояви у школярів Консультація для батьків
- ВИКОРИСТАННЯ МАСМЕДІА ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Міжнародний День захисту дітей відзначають щороку 1 червня.
-
Про нас
-
Кабінет вчителя-дефектолога
- ДО УВАГИ БАТЬКІВ ЯК ВИЗНАЧИТИ ВІДХИЛЕННЯ У МОВЛЕННЄВОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
- Використання інтерактивних методів і мультимедійних технологій у роботі вчителя-дефектолога.
- ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ НАВЧИТИСЬ ЧУТИ З КОХЛЕАРНИМ ІМПЛАНТОМ. Поради вчителя-дефектолога
- Як заспокоїти дитину під час війни. Поради для батьків.
- Оцінку навчальної діяльності дитини з ООП проводить вчитель-дефектолог
- ДОМАШНІ ВПРАВИ ДЛЯ РОЗУМІННЯ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ (ІМЕННИКИ, ДІЄСЛОВА, ПРИКМЕТНИКИ). Поради вчителя-дефектолога
- Корекційні вправи та ігри для дітей з ООП від вчителя-дефектолога
- Нейропсихологічна корекція як стимулятор розвитку і формування різних структур мозку дітей
- Корекційно-розвиткові заняття вчителя-дефектолога
- Використання Інтерактивної пілоги у корекційно-розвитковій роботі вчителя дефектолога
- Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами+
- Кабінет вчителя-логопеда
- Кабінет практичного психолога
- Кабінет вчителя-реабілітолога
- Кабінет адміністратора
- Кабінет директора
-
Кабінет вчителя-дефектолога
- Нормативні документи
- Бібліотека
- Батькам
-
Педагогам
- Що має знати вчитель про мовні розлади
- Учитель та його асистент: особливості взаємодії
- Партнерство в інклюзії: складові успішної роботи команди супроводу
- Документація для асистента вчителя: коротко про головне
- Лялькотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
- 3 рекомендації вчителю інклюзивного класу