Визначення рівнів підтримки та перегляд ІПР дітей з ООП
Кабінет Міністрів затвердив новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, який набрав чинності з 1 січня 2022 р. Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти за найкращими світовими стандартами у школах впроваджуються рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами. З метою встановлення рівнів підтримки дітям з ООП відбулося засідання фахівців команди супроводу Солотвинського ЗЗСО l-lll Ст 1 з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру Солотвинськоі селищної ради .Команди супроводу якісно попрацювали, а саме:
?спеціалісти ІРЦ ознайомили присутніх зі змінами, які відбулися в інклюзивній освіті;
?визначили бар’єри і стратегії подальшої підтримки задля їх подолання.
?обговорили результати моніторингу навчальних досягнень учнів.
Враховуючі освітні потреби здобувачів, визначили, категорії труднощів та рівень підтримки учнів під час освітнього процесу. Завдяки партнерській взаємодії вчителів, батьків, фахівців ІРЦ рівень результатів навчання дітей з особливими освітніми потребами значно підвищиться, а це і є основним завданням інклюзивної освіти в закладі. Дякуємо всім за плідну і якісну роботу.