Одним з основних завдань фахівця ІРЦ (вчителя-реабілітолога) "Інклюзивно-ресурсного центру" Солотвинської селищної ради Симйонки Юстини Доринівни є проведення корекційно-розвиткових занять.
Одним з основних завдань фахівця ІРЦ (вчителя-реабілітолога) "Інклюзивно-ресурсного центру" Солотвинської селищної ради Симйонки Юстини Доринівни є проведення корекційно-розвиткових занять.
Важливу роль в розвитку інтелектуального та психофізичного розвитку дитини відіграє сформована дрібна моторика.
В нинішній час ми спостерігаємо збільшення дітей з відхиленнями у психомоторному і мовному розвитку. Моторика відноситься до вищих психічних функцій. Таким чином порушення моторики тягне за собою ряд інших порушень, які дуже ускладнюють життя і розвиток дітей. У дітей з особливими освітніми потребами спостерігаються відхилення: порушення довільної регуляції, координація , чіткість і мимовільність рухів. Найбільше в даної категорії дітей страждає дрібна моторика. Таким діткам дуже складно вирізати ножицями, ліпити з пластиліну, писати, малювати ,тощо.Саме тому слід приділяти величезну увагу розвитку дрібної моторики з народження дитини, приділяючи достатньо часу іграм, вправам, завданням для розвитку дрібної моторики рук. Працюючи над моторикою ми вирішуємо декілька проблем, а саме: прискорюємо та покращуємо розвиток мовлення дитини, розвиваємо інтелектуальні здібності, готуємо до оволодіння навичками письма… У дітей з ООП всі психічні процеси проходять дещо повільніше. Тому розвиток дрібної моторики також іде із затримкою і потребує більше часу і зусиль на відшліфування.
Працюючи над розвитком дрібної моторики ( особливо з дітками з ООП) варто пам’ятати праця повинна бути , як маленька краплинка , яка не силою, а частим падінням шліфує камінь.