Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку в нашому ІРЦ виконується психологом, за допомогою WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей — IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.
Особливості та переваги WISC-IV:
Оцінює здібності та потенціал людини (текучий інтелект), а також набуті знання і навички
(кристалізований інтелект).
Вимірює вербальний інтелект, сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу
пам’ять.
Діагностує як інтелектуальні порушення, так і обдарованість.
Використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як клінічний інструмент і основа для
побудови програм роботи з дитиною.
Підходить як групі норми, так і групі патології (розлади навчання, РДУГ, легкі та помірні
інтелектуальні порушення).
Тест можна проводити навіть якщо дитина не вміє читати і писати, має легкі логопедичні
проблеми (не вимовляє якісь звуки).
Ви отримуєте набагато більше, ніж просто визначення балів IQ, а саме:
результати об’єктивного оцінювання інтелекту й оцінку його відповідальності віковим
нормативам, а не суб’єктивній оцінці психолога, батьків, вчителів.
тест надає ґрунтовну інформацію щодо пізнавальних здібностей дитини й особливостей
її когнітивних функцій.
демонстрацію відмінностей між інтелектуальним функціонуванням дитини і шкільною
успішністю.
рекомендації психологічного характеру, складені на основі даних про слабкі і сильні сторони
пізнавальної сфери дитини, а також напрямок для розвитку і зростання.
тест може допомогти школам створювати для учнів відповідні умови для навчання і складати
індивідуальні плани роботи.