A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Рекомендації вчителям і асистентам вчителів інклюзивного навчання

Дата: 26.11.2024 16:38
Кількість переглядів: 95

Фото без опису

Рекомендації вчителям і асистентам вчителів інклюзивного навчання

-     для покращення навчальної роботи дитини введіть знайому систему засобів 

(графіки, списки, годинники з дзвоником, плани навчань у вигляді піктограм);

-     в класі бажано мати мінімальну кількість відволікаючих предметів

(картини, стенди);

-     розклад уроків повинен бути постійним, так як діти  часто забувають його; - робіть хвилинки активного відпочинку з легкими фізичними вправами і релаксацією;

-     забезпечте дитину можливістю швидкого звернення за допомогою в випадках утруднення. Оптимальне місце для такої дитини – в центрі класу, навпроти дошки. Вона повинна знаходитись перед очима вчителя; - виконуючи завдання діти часто не розуміють, що і як вони роблять. Не чекайте доки діяльність дитини стане хаотичною, вчасно допоможіть їй вірно організувати роботу;

-     направляйте зайву енергію дітей в корисну роботу. Під час уроку попрохайте її вимити дошку, зібрати зошити;

-     робота з дітьми повинна будуватися індивідуально. Дайте завдання в співвідношенні з робочим темпом і здібностями учня;

-     на один відрізок часу – одне завдання. Якщо – одне завдання велике, пропонуйте у вигляді послідовних частин;

-     забезпечте для дитини умови у яких вона буде більш зібрана;

-     дотримуйтесь позитивної моделі поведінки. Не соромтеся хвалити дитину. Відмінну поведінку та успіхи у навчанні нагороджуйте.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень