Рекомендації вчителям і асистентам вчителів інклюзивного навчання
Рекомендації вчителям і асистентам вчителів інклюзивного навчання
- для покращення навчальної роботи дитини введіть знайому систему засобів
(графіки, списки, годинники з дзвоником, плани навчань у вигляді піктограм);
- в класі бажано мати мінімальну кількість відволікаючих предметів
(картини, стенди);
- розклад уроків повинен бути постійним, так як діти часто забувають його; - робіть хвилинки активного відпочинку з легкими фізичними вправами і релаксацією;
- забезпечте дитину можливістю швидкого звернення за допомогою в випадках утруднення. Оптимальне місце для такої дитини – в центрі класу, навпроти дошки. Вона повинна знаходитись перед очима вчителя; - виконуючи завдання діти часто не розуміють, що і як вони роблять. Не чекайте доки діяльність дитини стане хаотичною, вчасно допоможіть їй вірно організувати роботу;
- направляйте зайву енергію дітей в корисну роботу. Під час уроку попрохайте її вимити дошку, зібрати зошити;
- робота з дітьми повинна будуватися індивідуально. Дайте завдання в співвідношенні з робочим темпом і здібностями учня;
- на один відрізок часу – одне завдання. Якщо – одне завдання велике, пропонуйте у вигляді послідовних частин;
- забезпечте для дитини умови у яких вона буде більш зібрана;
- дотримуйтесь позитивної моделі поведінки. Не соромтеся хвалити дитину. Відмінну поведінку та успіхи у навчанні нагороджуйте.