Мапа сайту - "Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради
- Головна
-
Новини
- ✅Види порушень усного мовлення 👇
- Руханка "Веселий рух без бар’єрів" — це активність, яка об’єднує всіх: дітей і дорослих, новачків і досвідчених, незалежно від фізичних можливостей
- День відкритих дверей. Година арт-терапії з асистентами вчителів інклюзивного навчання та батьками дітей з ООП Солотвинської ТГ на тему:«Крок до безбар'єрності».
- Національний тиждень безбар'єрності
- Чому дитина не ловить м’яч?
- Круглий стіл на тему: "Співпраця фахівців ІРЦ з батьками дітей з особливими освітніми потребами Солотвинської ТГ"
- З Днем Вишиванки!
- 7 травня День обізнаності про ментальне здоровя дітей
- У світі проживає понад 1 мільярд людей з інвалідністю
- Самостійна гра
- Ментальне здоров'я дітей
- Щоденна доза щастя
- Як допомогти дитині перебороти негативні думки
- Консультація для батьків "Речі, які не можна забороняти дитині”
- Агресивна поведінка у дітей з ООП
- СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ЗАНЯТЬ, ЩОБ ПОБАЧИТИ РЕЗУЛЬТАТ?
- НАВЧАННЯ ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
- Техніка арт-терапії
- Відчуваєте тривогу?
- ВПРАВА ДЛЯ РОБОТИ З САМООЦІНКОЮ
- Фотогалерея
-
ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ
- Автоматизована система ІРЦ
- Перелік необхідних документів для проведення комплексної оцінки розвитку дитини
- Портал інклюзивної освіти: як батькам подати заяву до ІРЦ онлайн і не тільки (карта ІРЦ)
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дитину шкільного віку
- Схема написання психолого-педагогічної характеристики на дошкільника
- Матеріал, який допоможе вчителю краще зрозуміти учня з диспраксією.
- ОГОЛОШЕННЯ
-
Про ІРЦ
- В нашому ІРЦ наявний спеціальний автобус - мобільний Інклюзивно-ресурсний центр
- Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини
- 26 квітня 1986 року
- «Потенціал людей з аутизмом необмежений, як і потенціал інших людей.
- Інклюзивна освіта дозволяє
- Інструктивно методична нарада
- 21 березня - День проведення Міжнародного дня людини із синдромом Дауна
- Інструктивно - методична нарада
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із порушенням опорно-рухового апарату (ОРА)
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із порушенням зору
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти із затримкою психічного розвитку (ЗПР)
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з порушенням мовлення
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з аутизмом
- Кілька порад вчителеві, в класі якого є гіперактивні діти , діти з синдромом дефіциту уваги
- Відповідальні батьки – успіх інклюзивного навчання
- Чим зайняти дитину вдома на час карантину: п'ять ненудних занять
- «Культура мовлення вихователя у формуванні мовленнєвої особистості дитини»
- ОСОБЛИВА ДИТИНА - ОСОБЛИВИЙ ПІДХІД
- Дисграфія та її прояви у школярів Консультація для батьків
- ВИКОРИСТАННЯ МАСМЕДІА ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
- Про нас
- Нормативні документи
- Бібліотека
- Контакти
-
Батькам
- Пам'ятка для батьків про інклюзію
- Рекомендації батькам дітей з затримкою мовленнєвого розвитку від логопеда.
- Яким чином логопедія 🗣️пов’язана з неврологією?
- Поради батькам щодо відвідування інклюзивно-ресурсного центру.
- В чому відмінність між затримкою розвитку у дитини та розладом аутистичного спектру ?
- ЧИ ВАРТО БАТЬКАМ БУТИ ПРИСУТНІМИ НА ЗАНЯТТІ З ДИТИНОЮ❓
- Про комплексну оцінку ІРЦ.
- Правила, яких потрібно дотримуватися батькам під час спілкування з дітьми.
- ПОРАДИ БАТЬКАМ👨👩👧👦 Як підготувати дитину до комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку❓
- Що таке комплексна оцінка в ІРЦ? Необхідний перелік документів для проведення КО!
- Що таке дитяча криза, та як працювати?
- Поради батькам!
- Алгоритм звернення батьків до інклюзивно-ресурсного центру.
- Поради батькам дітей з особливими потребами!
- Зразок заяви щодо проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
- МИ ЧЕКАЄМО НА ВАС!
- Як налаштувати дитину на проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку
- Перелік документів, необхідних для проведення комплексної оцінки
- Коли потрібно звертатися до фахівців ІРЦ
-
Педагогам
- Що має знати вчитель про мовні розлади
- Учитель та його асистент: особливості взаємодії
- Партнерство в інклюзії: складові успішної роботи команди супроводу
- Документація для асистента вчителя: коротко про головне
- Лялькотерапія в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
- 3 рекомендації вчителю інклюзивного класу