16:14 04.05.2023
Новини
4 травня 2023 року фахівці «Інклюзивно-ресурсного центру»Солотвинської селищної ради відвідали Нижньоапшанський ліцей «Апша» та взяли участь у роботі команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. При зустрічі були обговорені питання результатів моніторингу стану розвитку дітей з ООП за 2022-2023 навчальний рік, корекційно-розвиткової роботи та визначено цілі щодо подальшого забезпечення якісної освіти дітей з ООП з урахуванням їх індивідуальних потреб та можливостей.
Сьогодні , 28 квітня 2023 року , колектив «Інклюзивно - ресурсного центру» Ірц Солотвинської Селищної Ради мав чудову нагоду прийняти участь у Ювілейному Національному Симпозіумі святкування 30- річчя «Шкільного центру Інклюзивного навчання в Сігетул-Мармаціей».
16:39 28.04.2023
ІІ Науково- методичний семінар «Новий освітній простір. Безбар’єрність».
Сьогодні, 31 березня, продовжив свою роботу ІІ Науково- методичний семінар на тему: «Новий освітній простір. Безбар’єрність». Захід проходить на базі «Інклюзивно - ресурсного центру» Солотвинської селищної ради. Участь у заході беруть: директор департаменту освіти і науки Закарпатської ОВА, представники Українського державного університету ім. М. Драгоманова, директори інклюзивно-ресурсних центрів Закарпатської області, в.о.начальника управління освіти , молоді та спорту Солотвинської селищної ради Олена Гузова .19:41 31.03.2023
Метод діагностики CASD, в ІРЦ Солотвинської селищної ради.
Особливі прояви щирості, любові, взаємини зі світом, особлива душа – все це притаманне дітям з розладами аутистичного спектру. Кожного року кількість дітей з розладом аутистичного спектру збільшується, що актуалізує проблему пошуку педагогами нових методів роботи з ними. Як розвіяти сумніви, чи присутні у дитини розлади аустичного спектру, чи ні? В нашому ІРЦ Солотвинської селищноі ради ми проводимо комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини, із застосуванням методики діагностики CASD.15:24 15.03.2023
🖖📚ДИСПРАКСІЯ📚🖖
Ми помічаємо, що деякі діти незграбні. Але якщо це виглядає більше, ніж просто невелика незграбність, фахівці припускають диспраксію.
Диспраксія (від латин. "dys" і "praxis"), що означає труднощі з діями. Термін використовується для опису проблем людей, яким важко планувати та організовувати свої дії - у побуті, іграх і навіть мовленні.
17:21 12.03.2023
Оцінювання інтелекту у невербальних дітей в нашому ІРЦ
Багато батьків стикаються з тим, що дітям, які не розмовляють ставлять діагноз "розумова відсталість". Причина цього в тому, що інтелект невербальних дітей намагаються оцінити за допомогою тестів, для яких потрібна мова. Такий підхід не дає дійсного розуміння здібностей дитини, але ж на його основі приймаються доленосні рішення. Батьки часто стикаються з цим питанням. Як же відбувається тестування невербальних діток?19:39 09.03.2023
👓🕶️Щорічно ,4 березня відзначається Міжнародний день людей, що носять окуляри!
😎Приблизно третина населення нашої планети, яка має рефракційні порушення зору, користується окулярами. Проте окуляри мають не лише практичне значення, але й естетичне, оскільки часто стають прекрасним доповненням образу і стилю людини.19:16 04.03.2023
Особливості та переваги WISC-IV:
Оцінює здібності та потенціал людини (текучий інтелект), а також набуті знання і навички
(кристалізований інтелект).
Вимірює вербальний інтелект, сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу
пам’ять.
Діагностує як інтелектуальні порушення, так і обдарованість.
Використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як клінічний інструмент і основа для
побудови програм роботи з дитиною.
Підходить як групі норми, так і групі патології (розлади навчання, РДУГ, легкі та помірні
інтелектуальні порушення).
Тест можна проводити навіть якщо дитина не вміє читати і писати, має легкі логопедичні
проблеми (не вимовляє якісь звуки).
Ви отримуєте набагато більше, ніж просто визначення балів IQ, а саме:
результати об’єктивного оцінювання інтелекту й оцінку його відповідальності віковим
нормативам, а не суб’єктивній оцінці психолога, батьків, вчителів.
тест надає ґрунтовну інформацію щодо пізнавальних здібностей дитини й особливостей
її когнітивних функцій.
демонстрацію відмінностей між інтелектуальним функціонуванням дитини і шкільною
успішністю.
рекомендації психологічного характеру, складені на основі даних про слабкі і сильні сторони
пізнавальної сфери дитини, а також напрямок для розвитку і зростання.
тест може допомогти школам створювати для учнів відповідні умови для навчання і складати
індивідуальні плани роботи.
14:25 28.02.2023
Сьогодні , 1 лютого 2023 року, Ірц Солотвинської Селищної Ради Тячівського району Закарпатської області мали честь приймати з робочим візитом Заступника Міністра освіти і науки України Віру Борисівну Рогову , директора Департаменту освіти і науки , молоді та спорту Закарпатськоі ОВА Мар’яну Михайлівну Марусинець на чолі з селищним головою Солотвинської ТГ Василем Михайловичем Йовдієм .
Під час зустрічі було обговорено і проаналізовано ряд питань , які стосуються розвитку інклюзивної освіти нашої громади.
11:48 01.02.2023
На базі «Інклюзивно - ресурсного центру» Ірц Солотвинської Селищної Ради продовжуємо працювати в командах психолого - педагогічного супроводу .
19 січня плідно попрацювали з асистентами вчителів інклюзивного навчання з
Солотвинського ліцею з румунською мовою навчання «Слатина» Солотвинської селищної ради Солотвинського ліцею імені Лесі Українки Солотвинської селищної ради Солотвинського ясла садка №1 Солотвинської селищної ради.
13:16 20.01.2023