A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Новини

Дата: від до Скинути

Арт-терапевтичні методи в роботі з фахівцями ІРЦ Солотвинської селищної ради

Арт-терапія - це методика в психології, що передбачає підтримку оптимального психологічного стану за рахунок творчості. Нині дослідники виявили, що пишучи, малюючи чи ліплячи із пластиліну, людина повністю розслабляється, частота її пульсу суттєво знижується і це дозволяє їй, бодай на короткий час опинитися у стані гармонії. А нашим фахівцям арт-терапія дозволяє виплеснути та зрозуміти емоції, прагнення і наповнитись позитивом!  Чи підходить мені метод арт-терапії? Так, якщо Ви хочете: • розвивати здатність до самоаналізу, краще розуміти власні мотиви, цінності та стратегії поведінки; • гармонізувати емоційний стан; • вирішити внутрішні конфлікти • розвивати емоційно-вольову сферу, емоційний інтелект.  • розкрити особистісний потенціал.

13:07 02.12.2024

Адаптивна фізична культура та ЛФК при аутизмі

"Адаптивна фізична культура та ЛФК при аутизмі" Адаптивна фізкультура при аутизмі визнана одним з найбільш дієвих засобів на шляху боротьби з цим поширеним захворюванням.  Психічний стан безпосередньо пов’язан із станом фізичним, тому застосування ЛФК (лікувальної фізичної культури) при розладах аутистичного спектру вкрай важливо! Терапевтичний вплив «фізичної культури» підтверджується безліччю відгуків батьків аутичних дітей: завдяки регулярним заняттям ЛФК поліпшується здатність до навчання дітей дошкільного та шкільного віку, а також підлітків (17-19 років) і навіть дорослих людей. За допомогою спеціально підібраних вправ коригуються дефекти мовного і фізичного розвитку, знижується тривожність, активізується контактність з навколишнім світом. Фізкультура для дітей з аутизмом вирішує не тільки чисто фізичні проблеми, а й: -розвиває здатність до імітації (наслідування); -стимулює дитину до виконання різних інструкцій; -формує навички довільної організації дитиною рухів власного тіла; -виховує комунікативні навички і здатність до взаємодії всередині колективу. Крім того, за допомогою правильно підібраної програми ЛФК можна навчити дитину з аутизмом виконувати певні дії без сторонньої допомоги. Правильно спланована програма лікувальної фізкультури здатна створити цікавий і безпечний, з точки зору аутиста, простір, в якому можна взаємодіяти з іншими людьми – тренером, батьками, іншими дітьми. Таким чином, ЛФК може стати для дитини відмінною можливістю для практики соціальних навичок. Рухова сфера дитини з аутизмом відрізняється наявністю стереотипів, складнощами у формуванні дій з предметами і побутових навичок, розладами моторики і т. д. Рухи аутиста можуть бути млявими або, навпаки, надмірно скутими, непластичними. Низька довільність рухів у аутичних дітей в більшості випадків тягне за собою порушення координації рухів, а їх м’язова сила зазвичай істотно нижче, ніж у нейротипових однолітків. З огляду на все це, адаптивна ЛФК є найважливішим засобом коригування порушень рухової функції і стимулювання фізичного і моторного розвитку. Сильні м’язи і витривалість – обов’язкові умови не тільки для підтримки гарної фізичної форми, а й для соціальної активності дітей з РАС. Фізично розвинена дитина має набагато більше можливостей для спілкування з однолітками і участі в іграх, що вимагають рухливості і фізичної активності. Лікувальна фізкультура здатна істотно поліпшити моторні навички у аутичних дітей і підлітків.

19:33 29.11.2024

Танцювальна терапія

Танцювальна терапія – це вид арт-терапії, який вико-ристовує рух для розвитку соціального, когнітивного, емоційного і фізичного життя людини. Основне завдання танцювальної терапії – спонукання до виразних спонтанних рухів, завдяки здійсненню яких розвивається рухливість не лише фізична, але і емоційна і чуттєва. Вона спрямована на розвиток усвідомлення власного тіла, створення позитивного образу тіла, розвиток навичок спілкування, дослідження почуттів і набуття групового досвіду. Матеріали підготували фахівці ІРЦ практичні психологи: Штефура Іляна Іванівна, Йовдій Тетяна Юріївна.

09:17 28.11.2024

Чи може логопед давати гарантії на результат занять?

Чи може логопед давати гарантії на результат занять? Важливо розуміти, що результат логопедичних занять залежить від багатьох факторів. Проте, є певні умови, за яких можна очікувати позитивних змін. Фахівець готовий давати гарантії на результат, якщо виконуються умови логопедичних занять.

23:38 25.11.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень