A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Новини

Дата: від до Скинути

Колектив «Інклюзивно - ресурсного центру» Ірц Солотвинської Селищної Ради мав чудову нагоду прийняти участь у Ювілейному Національному Симпозіумі святкування 30- річчя «Шкільного центру Інклюзивного навчання в Сігетул-Мармаціей».

Сьогодні , 28 квітня 2023 року , колектив «Інклюзивно - ресурсного центру» Ірц Солотвинської Селищної Ради мав чудову нагоду прийняти участь у Ювілейному Національному Симпозіумі святкування 30- річчя «Шкільного центру Інклюзивного навчання в Сігетул-Мармаціей». 

16:39 28.04.2023

ІІ Науково- методичний семінар «Новий освітній простір. Безбар’єрність».

Сьогодні, 31 березня, продовжив свою роботу ІІ Науково- методичний семінар на тему: «Новий освітній простір. Безбар’єрність». Захід проходить на базі «Інклюзивно - ресурсного центру» Солотвинської селищної ради. Участь у заході беруть:  директор департаменту освіти і науки Закарпатської ОВА, представники Українського державного університету ім. М. Драгоманова, директори інклюзивно-ресурсних центрів  Закарпатської області, в.о.начальника управління освіти , молоді та спорту Солотвинської селищної ради Олена Гузова .

19:41 31.03.2023

Метод діагностики CASD, в ІРЦ Солотвинської селищної ради.

Особливі прояви щирості, любові, взаємини зі світом, особлива душа – все це притаманне дітям з розладами аутистичного спектру. Кожного року кількість дітей з розладом аутистичного спектру збільшується, що актуалізує проблему пошуку педагогами нових методів роботи з ними. Як розвіяти сумніви, чи присутні у дитини розлади аустичного спектру, чи ні? В нашому ІРЦ Солотвинської селищноі ради ми проводимо комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини,  із застосуванням методики діагностики CASD.

15:24 15.03.2023

Диспраксія 📚

🖖📚ДИСПРАКСІЯ📚🖖 Ми помічаємо, що деякі діти незграбні. Але якщо це виглядає більше, ніж просто невелика незграбність, фахівці припускають диспраксію. Диспраксія (від латин. "dys" і "praxis"), що означає труднощі з діями. Термін використовується для опису проблем людей, яким важко планувати та організовувати свої дії - у побуті, іграх і навіть мовленні. 

17:21 12.03.2023

Оцінювання інтелекту у невербальних дітей в нашому ІРЦ

Багато батьків стикаються з тим, що дітям, які не розмовляють ставлять діагноз "розумова відсталість". Причина цього в тому, що інтелект невербальних дітей намагаються оцінити за допомогою тестів, для яких потрібна мова. Такий підхід не дає дійсного розуміння здібностей дитини, але ж на його основі приймаються доленосні рішення. Батьки часто стикаються з цим питанням. Як же відбувається тестування невербальних діток?

19:39 09.03.2023

👓🕶️Щорічно ,4 березня відзначається Міжнародний день людей, що носять окуляри!

😎Приблизно третина населення нашої планети, яка має рефракційні порушення зору, користується окулярами. Проте окуляри мають не лише практичне значення, але й естетичне, оскільки часто стають прекрасним доповненням образу і стилю людини. 

19:16 04.03.2023

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку в нашому ІРЦ виконується психологом, за допомогою WISC-IV (Шкала інтелекту Векслера для дітей — IV) — стандартизована методика для вимірювання інтелекту у дітей віком від 6 до 16 років.

Особливості та переваги WISC-IV:  Оцінює здібності та потенціал людини (текучий інтелект), а також набуті знання і навички (кристалізований інтелект).  Вимірює вербальний інтелект, сприйняття і мислення, швидкість обробки інформації, робочу пам’ять.  Діагностує як інтелектуальні порушення, так і обдарованість.  Використовується не тільки в якості тесту інтелекту, але і як клінічний інструмент і основа для побудови програм роботи з дитиною.  Підходить як групі норми, так і групі патології (розлади навчання, РДУГ, легкі та помірні інтелектуальні порушення).  Тест можна проводити навіть якщо дитина не вміє читати і писати, має легкі логопедичні проблеми (не вимовляє якісь звуки). Ви отримуєте набагато більше, ніж просто визначення балів IQ, а саме:  результати об’єктивного оцінювання інтелекту й оцінку його відповідальності віковим нормативам, а не суб’єктивній оцінці психолога, батьків, вчителів.  тест надає ґрунтовну інформацію щодо пізнавальних здібностей дитини й особливостей її когнітивних функцій.  демонстрацію відмінностей між інтелектуальним функціонуванням дитини і шкільною успішністю.  рекомендації психологічного характеру, складені на основі даних про слабкі і сильні сторони пізнавальної сфери дитини, а також напрямок для розвитку і зростання.  тест може допомогти школам створювати для учнів відповідні умови для навчання і складати індивідуальні плани роботи.

14:25 28.02.2023

Ірц Солотвинської Селищної ради мали честь приймати з робочим візитом Заступника Міністра освіти і науки України Віру Борисівну Рогову, директора Департаменту освіти і науки,молоді та спорту Закарпатської ОВА Мар'яну Михайлівну Марусинец.

Сьогодні , 1 лютого 2023 року,  Ірц Солотвинської Селищної Ради Тячівського району Закарпатської області мали честь приймати з робочим візитом Заступника Міністра освіти і науки України Віру Борисівну Рогову , директора Департаменту освіти і науки , молоді та спорту Закарпатськоі ОВА Мар’яну Михайлівну Марусинець на чолі з селищним головою Солотвинської ТГ Василем Михайловичем Йовдієм . Під час зустрічі було обговорено і проаналізовано ряд питань , які стосуються розвитку інклюзивної освіти нашої громади.

11:48 01.02.2023

Робота фахівців «Інклюзивно-ресурсного центру» Солотвинської селищної ради в командах психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в закладах освіти нашої громади.

На базі «Інклюзивно - ресурсного центру» Ірц Солотвинської Селищної Ради продовжуємо працювати в командах психолого - педагогічного супроводу . 19 січня плідно попрацювали з асистентами вчителів інклюзивного навчання з Солотвинського ліцею з румунською мовою навчання «Слатина» Солотвинської селищної ради                                            Солотвинського ліцею імені  Лесі Українки Солотвинської селищної ради                                               Солотвинського ясла садка  №1 Солотвинської селищної ради.

13:16 20.01.2023

Інструктивно-методична нарада фахівців ІРЦ з асистентами вчителів інклюзивного навчання закладів освіти громади на тему: «Моніторинг ІПР на кінець І півріччя»

Підвищуємо інклюзивну компетентність педагогічних працівників, що надають освітні послуги для учнів з ООП.  Відбулася інструктивно - методична нарада фахівців ІРЦ Солотвинської Селищної Ради Тячівського району Закарпатської області з асистентами вчителів інклюзивного навчання  закладів освіти громади тему «Моніторинг ІПР на кінець І півріччя».

14:55 18.01.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень